lørdag

Markeder

 I sidste weekend var Camille og jeg på Dansk Fashion Outlet i Øksenhallen, det var lidt skuffende, men jeg fandt dog en halskæde som jeg købte. 
Derefter tog vi videre til et tøj, sko og smykke loppemarked i Remisen. Det var rigtig godt og vi fik begge købt ret mange ting.

Her er de ting jeg købte:


Ballarinaer 40,- (Loppemarked)



 Sølvring 25,- (Loppemarked)


Solbriller 20,- (Loppemarked)


Liberty ørestikkere 45,- (Loppemarked)


Armbånd 20,- (Loppemarked)




Halskæde 100,- (Dansk Fashion Outlet)



Bazar og Elle blade (Gratis til Dansk Fashion Outlet)

12 kommentarer:

  1. i love the silver ballarinas!

    feel free to have a look at my London Fashion Week reports!
    xx

    SvarSlet
  2. Hvor er de ballarinaer bare skønne!! :o)

    Katarina fra
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fine ting du fandt dig - ville gerne have været til fashion outlet, men bor i Aalborg..

    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Alex: Yeah I like them too ;) I'll check you blog out :)
    Katarina: Tak :) jeg er også virkelig glad for dem :)
    Julie: Øv... men du gik ikke glip af så meget :)

    SvarSlet
  5. Feeed halskæde [:
    xoxo

    Kig gerne forbi?

    www.najaolesen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Fed blog :) er blevet fast følger.
    håber du kigger forbi, og måske også bliver det på min :)

    SvarSlet
  7. Tusind tak begge to :) kigger forbi jeres blogge :)

    SvarSlet
  8. Rigtig fin blog du har, er blevet fast læser måske du ville tage et smut forbi min? (-:
    http://samiraminaei.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Skoene er SÅ søde! :D

    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Tak begge to ;) tager et smut forbi jeres blogge :)

    SvarSlet
  11. fede ting du har fået købt dig!
    hvor har du enlig dit smykke stativ fra??

    shivsen.blogspot.com
    kig meget gerne forbi^, og måske blive fast læser! (jeg er fast læser af din blog)

    SvarSlet
  12. Tusind tak :) ved desværre ikke hvor smykke stativet er fra da det var en gave.
    Kigger forbi din blog :)

    SvarSlet